Popis
Změny u MY25
Přední vidlice ZF SHC: Jednostranná pružina, plně nastavitelné předpětí, komprese a tlumení odskoku. Snížení hmotnosti o více než 250 gramů.
Zadní tlumič ZF: Přepracovaný a sladěný s přední vidlicí SHC. Poskytuje lepší celkovou rovnováhu odpružení a jízdních vlastností. Přepákování zlepšuje chod tlumiče a jízdní vlastnosti motocyklu.
Nižší výška sedla: o 20 mm nižší než u modelů MY24 RR, nově navržený tvar a měkčí pěna pro delší a pohodlnější jízdy.
Rám: Podobný design jako u modelů RR Racing a RX, silnější v krku řízení pro větší odolnost a menší celkovou flexi.
Hlavní válec zadní brzdy: Větší objem chladící kapaliny oproti předchozím modelům pro snížení tepla při extrémním brzdění.
Klemy řídítek: Isoelastické vložky v klemách řídítek XTrig FlexFix snižují únavu jezdce a snižují vibrace.
Přepínač map: Dvě polohy pro nastavení výkonu motoru podle typu podmínek. (mokré nebo suché) Nyní namontované na chrániči řídítek.
Elektronické vstřikování oleje: Olejová nádrž je umístěna pod sedlem (které lze snadno otevřít stisknutím tlačítka), odpadá tak potřeba směsi oleje a paliva.
Elektronický klíč: Bezpečnostní systém zajišťuje ochranu proti krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také poutko, které lze použít jako bezpečnostní vypínač při pádu nasazením na zápěstí jezdce.
Expanzní nádoba chladicí kapaliny: Snižuje ztráty chladicí kapaliny při extrémních jízdních podmínkách.
Zcela nový design: Nová přední maska, boční panely palivové nádrže a zadní blatník odlišují motocykl od ostatních modelových řad.
Grafika: Ohromující vzhled, který nese italskou červenou barvu sladěnou s jemnými liniemi.
Přední tahací popruh: Pomáhá, když je potřeba zvednout přední kolo z obtížného úseku nebo popotáhnout motocykl ve výjezdu.